2012/06/29

Kristen Stewart

Kristen Jaymes Stewart urodziła się 8 kwietnia 1990 w Los Angeles. Jest amerykańską aktorką znaną przede wszystkim z roli Belli Swan w serii ZmierzchKristen Stewart z racji swojej urody i  stylu jest osobą budzącą nieraz skrajne emocje. Wielu podoba się jej kruchość, eteryczność, wiecznie półotwarte, delikatne usteczka. Nie dba o swój wygląd jak inne gwiazdy i nie boi się pokazać na ulicy bez makijażu i w dresie. Jednak na różnych galach, imprezach, sesjach wygląda zjawiskowo. Przeraża ją sława, a zdobyła światową popularność z dnia na dzień. Chodzi z  jednym z największych idoli nastolatek Robert'em Pattinson'em, z którym gra w Zmierzchu.

Niedawno odbyła się premiera jej nowego filmu "Królewna Snieżka i Łowca", w którym zagrała główną role u boku Charlize Theron. Byłam na tym w kinie i jako że "Królewna Śnieżka" to moja ulubiona bajka podobał mi się film, chociaż oczekiwałam lepszego zakończenia.  W filmie zaskoczyła mnie uroda Charlizei od teraz uwielbiam ją.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz