2012/06/08

Karl

Karl Lagerfeld, a raczej Karl Otto Lagerfeld urodził się  10 września 1933 w Hamburgu. Jest niemieckim projektantem mody, artystą oraz fotografem. Mieszka  w Paryżu. Jest  szanowanym dyrektorem artystycznym domu mody Chanel. Kieruje marką modową oznaczoną jego imieniem i nazwiskiem, jaki i również włoskim domem mody Fendi.

Od niedawna Karl wstawia na swojego facebooka zdjęcia ślicznego kotka. Zwierzątko, które ma 9 miesięcy i nazywa się Choupette.


Nie podoba mi się idea odpowiedzialności za drugiego człowieka. Nigdy nie chciałem mieć dzieci. Kot to dla mnie już wystarczająco dużo do roboty – stwierdza Lagerfeld. Kocham Choupette. Ona jest znaną już pięknością. Ma dziewięć miesięcy. Baptiste Giabiconi dał mi ją na Gwiazdkę. Miałem się nią zająć tylko przez dwa tygodnie kiedy on pracował za granicą. Gdy wrócił odmówiłem oddania Choupette. Jest zbyt słodka i cudowna. Ma bardzo silną osobowość. Jada wszystkie posiłki ze mną na jednym stole z porcelanowej zastawy dla kotów. Odmawia jedzenia z podłogi.


Sypia na jedwabne poduszce, którą specjalnie dla niej zaprojektowałem – dodaje zakochany w kotce kreator mody. Umie doskonale obsługiwać mojego IPada. Oczywiście ma dwie osobiste pokojówki, na cały dzień i noc. Prowadzimy także jej pamiętnik. Obie opiekunki mają obowiązek zapisywać wszystko, co Choupette zrobi. Co jadła, jak się zachowywała, czy była zmęczona. Sam też notuję jej przemyślenia. Ona ma dopiero 9 miesięcy a już zapisaliśmy 600 stron! Myślę, że to będzie bardzo zabawne wydać kiedyś jej pamiętnik.


To że kotek ma pamiętnik to jeszcze mało. Karl założył jej konto na Facebook'u i Twitterze. Zatrudnił osobę, która zajmuję się pisaniem postów w imieniu kotka. Choupette ma własnego kucharza i regularnie robione pazurki.





Jego muzą jest znana aktorka z Plotkary - Blake Lively.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz