2012/05/22

Seks w Wielkim Mieście

Amerykański serial telewizyjny wyprodukowany w latach 1998-2004 przez stację telewizyjną HBO, na podstawie bestsellerowej książki Candace Bushnell o tym samym tytule. 



Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) jest felietonistką gazety "New York Star". Jej kolumna to "Sex and the City". To głównie wokół jej życia toczy się serial - każdy odcinek wkomponowany jest w jej serialowy felieton. 


Miranda Hobbes (Cynthia Nixon) to odnosząca sukcesy prawniczka o niezwykle cynicznym podejściu do życia i mężczyzn. W późniejszych odcinkach serialu ma syna Brady'ego. 


Charlotte York (Kristin Davis) jest marszandem. Jej najważniejszym celem w życiu jest wyjście za mąż. 


Samantha Jones (Kim Cattrall) ma własną agencję PR. Jest najstarsza z głównych bohaterek, ale też najbardziej odważna i otwarta, nie wstydzi się swojej seksualności. Fanka związków na jedną noc.


Przeczytałam wszystkie książki związane z Seksem w Wielkim Mieście. A ostatnio kupiłam sobie jeszcze jedną książkę tej samej autorki - Piąta Aleja. Obejrzałam również wszystkie odcinki Seksu w Wielkim Mieście i dwa filmy.Ostatnio kupiłam nawet sobie koszulkę z logo Seksu. Najbardziej podoba się w serialu Nowy Jork. To straszne, że byłam tam dwa razy i kiedy przechodziłam się po Piątej Alei nawet o tym nie wiedziałam! Mam nadzieje, że zawitam tam jeszcze w tym roku... 




Nie mogę się doczekać nowego serialu The Carrie Diaries! Serial będzie o Carrie w wieku młodości i akcja będzie się toczyła w latach 80. Stylistą Carrie będzie Eric Daman, czyli stylista Blair, Sereny i innych z Plotkary. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz